• Suma w górę: 0 m

Wykres roczny blog rowerowy kraszak.bikestats.pl

Czwartek, 30 maja 2013 Kategoria poniżej 50 KM

Burzowo i ekstremalnie

Jako że rano padało, potem po obiedzie ogarnęła mnie senność to dopiero na rower wyszedłem przed godziną 16. Troszeczkę pokręciłem kilometrów odkrywając nowe nieznane drogi i uliczki. Natrafiłem na oto taką posiadłość. Jak widać jest w remoncie. Na dodatek na placu dostrzegłem jeszcze dużą fontannę oraz jakiś kapliczki. Tyle razy przejeżdżałam obok tego budynku a nigdy go nie za uwarzyłem ponieważ z przodu budynku rosną gęsto drzewa i krzaki. Szukałem jakiś informacji na temat tego budynku ale niestety nic nie znalazłem. Budynek wygląda na jakiś pałacyk lub coś w tym stylu.
Dzisiaj trochę poszalałem jadąc niecałe 60 km/h w ostrym zakręcie. Nigdy wcześniej nie jechałem tak szybko na zakręcie. Jechałem nie raz szybciej ale na prostych odcinkach. Jako że tereny są raczej płaskie w mojej okolicy nie miałem okazji wcześniej tego doświadczyć. Wiem że to trochę nie normalne chwalić się swoją głupotą ale adrenalina była. Dobrze że było sucho to mogłem się bez większych obaw pochylić na zakręcie. Prawie jak na motorze. Ale żaden motor i blaszany powóz nie zastąpi roweru ;)
Wracając w pośpiechu do domu obserwowałem jak dookoła walą pioruny. Lecz tym razem zdążyłem bo niestety wczoraj mnie zlało.