Wykres roczny blog rowerowy kraszak.bikestats.pl

Marzec, 2013

Sobota, 30 marca 2013 Kategoria 51-99 KM

Olsztyn

Już wczoraj planowałem tą trasę. Były dwie opcje albo kierunek Olesno albo Olsztyn.
Do ostatniej chwili nie wiedziałem gdzie się wybrać. W okolicach Olesna jeszcze nie byłem. Więc też może przez to nie chciałem ryzykować i wybrałem Olsztyn. Cóż Olesno będzie następnym razem. Przyszykowałem ciasteczka, batony, coś do picia i można jechać. Dużo czasu straciłem w Częstochowie gdzie trudno się przedrzeć przez miasto. W Olsztynie pod zamkiem krótki odpoczynek oraz konsumpcja. Potem z ciekawości zajrzałem do "Leśnego". No i w drogę powrotną. Wyjeżdżając z Olsztyna podjechał do mnie jakiś rowerzysta. Przywitał się. No i już razem jechaliśmy do Częstochowy. Oczywiście POZDRAWIAM SZANOWNEGO ROWERZYSTĘ jeżeli czyta mojego bloga.
Wyjeżdżając z Częstochowy jeszcze krótki postój na Bliskiej i można ruszać dalej.
Niestety droga powrotna była cały czas pod wiatr. Związku z czym nieźle się namordowałem jadąc pod wiatr oraz po górki których trochę było.
Myślałem że gorzej mi pójdzie ale było całkiem OK.

kierunek Olsztyn © Kamil

Piątek, 29 marca 2013 Kategoria poniżej 50 KM

W oczekiwaniu na wiosnę

Pogoda nie znośna. Rano obfite opady śniegu, potem trochę deszczu.
Wreszcie po południu przestało padać. Ucieszony szybko się naszykowałem i w drogę.
Zamiary miałem duże najpierw 30km jak pogoda pozwoli to dalej kręcić ile się da.
No cóż po 10 km deszcz zaczął dawać znaki i wreszcie mocno przylało. Szybko podjąłem decyzje o zakończeniu moich planów na dziś i wróciłem tą samą trasą do domu. Szkoda bo gdyby nie pogoda to bym zrobił trochę kilometrów.
Najlepsze jest to że jak się schowałem do domu to zaraz przestało padać.
Może jutro będzie lepiej kto wie :)
W tym roku jak na razie to jest jakieś nieporozumienie z tą pogodą.
Jak nie mrozy, to zamiecie a jak jest na plusie to znowu deszcz, a jak wreszcie pokażę się słońce to tak dyma że chce łep urwać.

&list=LL0pdLgVkmKZrTTwMBzemUfg
Czwartek, 28 marca 2013 Kategoria 51-99 KM

Śnieg topi się wraz z asfaltem

Śnieg topnieje a wraz z nim asfalt. Stan dróg w Polsce jest koszmarny to chyba nie ulega dyskusji. Po co nam autostrady na dodatek płatne? Jak drogi lokalne są w opłakanym stanie. Nie ma asfaltu tam gdzie jest on potrzebny albo droga jest nie przejezdna przez wyrwy niczym na poligonie. No tak tam gdzie duża kasa można niezłe przekręty zrobić więc poco zajmować się takimi pierdołami :/
Nawet silny wiatr i opady śniegu tak mnie nie zdenerwowały. Nawet fotek dzisiaj nie robiłem bo już zimowa aura się przejadła.

Niedziela, 17 marca 2013 Kategoria poniżej 50 KM

Wietrznie i słonecznie

Rosołek zjadłem i w drogę. Wszystko było by pięknie gdyby nie ten bardzo silny wiatr. Kto dzisiaj jeździł ten wie jak wiało. Miejscami nie dało się jechać.
Jeszcze na dodatek na wszystkich większych podjazdach musiałem jechać pod wiatr.
Ale ciesze się ponieważ zaraz jak wyjechałem z domu dzięki temu że tak wiało plus zjazd z górki no i na liczniku pokazało się 67.2 km/h. Pojechałbym jeszcze szybciej tylko ulica powoli się kończyła i bałem się dalej rozwijać prędkość.

Wietrznie i słonecznie © Kamil

Podczas mycia.
Sobota, 16 marca 2013 Kategoria poniżej 50 KM

Słoneczko na całego.

Pierwsza tak miła jazda w tym roku. Słonko świeciło na całego od czasu do czasu pojawiały się jakieś chmurki. Troszkę a nawet całkiem mocno wiało ale od czego jest las.
W lesie spokój ziemia zmarznięta tylko miejscami było małe blotko. Słonce mocno przygrzewało przebijając się przez korony drzew. Jechało się wspaniale. Przy okazji odkrywając nowe leśne dróżki. W lasach pełno zwierzyny. Co trochę liczne stada saren przebiegały mi drogę. Do tego ptasi śpiew. Żyć nie umierać :)
Niestety zgubiłem regulacje powrotu w amorku. Ale to nic podobno dużo osób gubi te pokrętła. A do regulacji wystarczy imbus. Tylko zrobię jakąś zaślepkę i będzie git.
No i wreszcie nie zmarzłem :)

Wtorek, 12 marca 2013 Kategoria poniżej 50 KM

Test SCHWALBE

Dawno nie byłem na rowerze. Zresztą nie mogłem jak nie choroba to egzamin na prawko potem szkoła. Pogoda w zeszłym tygodniu mnie kusiła lecz musiałem siedzieć w domu.
Szybka spontaniczna decyzja i już byłem pod jego domem.
Jazda w miarę spokojna trochę asfaltu ale i nie zabrakło także terenu.
Dziś testowałem nowe oponki SCHWALBE SAM SMART 26x2.1.
Wrażenia?! Coś niesamowitego lekko toczą się po asfalcie, dobrze dają rade sobie w terenie. Nawet na piasku jest nie najgorzej. Na śniegu i lodzie radzą sobie dostatecznie ale trzeba uważać. Co z bieżnikiem? Hmm wygląda na agresywny.
Ale mimo to dobrze radzi sobie na asfalcie. Jakieś porównanie? Wygląda o wiele bardziej agresywnie niż Race King 2.0. Waga ok. 600g. Myślę że jest to dobry wynik.
Zobaczymy jak się sprawdzi w przyszłości na pewno jeszcze nie raz opiszę te oponki.