• Suma w górę: 0 m

Wykres roczny blog rowerowy kraszak.bikestats.pl

Sobota, 30 marca 2013 Kategoria 51-99 KM

Olsztyn

Już wczoraj planowałem tą trasę. Były dwie opcje albo kierunek Olesno albo Olsztyn.
Do ostatniej chwili nie wiedziałem gdzie się wybrać. W okolicach Olesna jeszcze nie byłem. Więc też może przez to nie chciałem ryzykować i wybrałem Olsztyn. Cóż Olesno będzie następnym razem. Przyszykowałem ciasteczka, batony, coś do picia i można jechać. Dużo czasu straciłem w Częstochowie gdzie trudno się przedrzeć przez miasto. W Olsztynie pod zamkiem krótki odpoczynek oraz konsumpcja. Potem z ciekawości zajrzałem do "Leśnego". No i w drogę powrotną. Wyjeżdżając z Olsztyna podjechał do mnie jakiś rowerzysta. Przywitał się. No i już razem jechaliśmy do Częstochowy. Oczywiście POZDRAWIAM SZANOWNEGO ROWERZYSTĘ jeżeli czyta mojego bloga.
Wyjeżdżając z Częstochowy jeszcze krótki postój na Bliskiej i można ruszać dalej.
Niestety droga powrotna była cały czas pod wiatr. Związku z czym nieźle się namordowałem jadąc pod wiatr oraz po górki których trochę było.
Myślałem że gorzej mi pójdzie ale było całkiem OK.